Iskanje

Tel: 07 620 92 30
GSM: 031 387 187
Pogoji poslovanja

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Pri Ropos.si se zavezujemo, da bomo svojim spletnim kupcem vselej zagotavljali:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
  • osnovne značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, ter pogoje za odstop; zagotovili bomo tudi podatke o možnosti in ceni vračila izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


PONUDBA IZDELKOV

Spletno poslovanje se neprenehoma dopolnjuje. Na spletne »police« dnevno vstopajo nove vrste izdelkov. Ropos.si se bo ob tem trudilo za hitro in dosledno posodabljanje svoje spletne ponudbe ter pregledno navajanje cen in opisov izdelkov. Vendar pa ne dajemo garancije točnosti informacij prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske  ali druge odgovornosti za napake v vsebinah na spletni trgovini.


CENE

Vse cene izdelkov v naši spletni ponudbi že vsebujejo DDV, razen če tega izrecno ne navedemo drugače.  
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Veljajo ob plačilu pod zgoraj navedenimi načini in pogoji spletnega poslovanja. Ob morebitni netočnosti cen izdelkov ali njihovi spremembi med samim postopkom naročila ti Ropos.si omogoča odstop od naročila ali kakšno drugo primernejšo rešitev po dogovoru.

Kupoprodajno pogodbo sklenemo, s tem ko potrdimo naročilo in te o tem obvestimo v elektronskem sporočilu (izpisal se ti bo status »Naročilo potrjeno«). S tem korakom postanejo cene izdelka in drugi pogoji natančno določeni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


POSTOPEK NAKUPA

Oddano naročilo
Po oddaji naročila prejmete obvestilo o tem po elektronski pošti. Njegov status lahko vselej spremljate na naši spletni strani.
 
Potrjeno naročilo
Če naročila ne prekličete, ga sprejmemo, pregledamo, preverimo zalogo naročenih izdelkov ter tvoje naročilo potrdimo oziroma z razlago zavrnemo. Da bi preverili točnost podatkov in dobave, se bomo na vas morebiti obrnili tudi s klicem na vašo kontaktno telefonsko številko ali pa vas o potrditvi naročila le pisno obvestili po elektronski pošti. Takrat prejmete tudi napoved o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
 
Blago odposlano
Ropos.si v dogovorjenem roku naročilo pripravi, odpošlje in vas o tem obvesti po elektronski pošti. V sporočilu prejmete tudi navodila o načinu vračila blaga ter o tem, kako ravnati v primeru pritožbe ali zamude pri dostavi.

Naročila oddana do 12. ure ponavadi odpremimo še isti dan, v kolikor je naročilo oddano po 12.00 uri, gre v obdelavo naslednji delovni dan. Predvidena dostava 1-3 dni. (velja za artikle kateri imajo navedeno Na zalogi)! Artikli kateri imajo navedeno "preveri dobavljivost" klikni na gumb preveri in se vam odpre obrazec katerega izpolnete in nam ga posredujete na naš e-mail naslov na katerega vam v najkrajšem možnem času odgovorimo .

DOSTAVA

Ropos.si se obvezuje, da bo blago oziroma storitev dostavilo v dogovorjenem roku.
 
Naš pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije in GLS, vendar si pridržujemo pravico za izbiro drugih dostavnih služb za boljšo učinkovitost pri zastavljenem naročilu. Strošek dostave, ki vam bo zaračunan med samim nakupnim procesom znaša 4,33 EUR z vračunanim DDV ne glede na težo paketa. Naročila nad vsoto 149,99€ dalje je poštnina brezplačna.

 

PLAČEVANJE:

Možnost plačila ob prevzemu dostavni službi OPOZORILO: Plačilo ob prevzemu naročenega blaga vam pošta zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. Za vsoto do 98.00€ kupnine je provizija 1,05€ nad 98.00 do 501€ znaša provizija 1,07% od vrednosti nad 501.00€  pa 5.36€. Cene vplačnin lahko najdete tudi na spletnih straneh pošte www.posta.si v rubriki CENIKI pod postavko Cenik ostalih storitev in na vseh poštah v mapah Ceniki poštnih storitev in obvestila.

Plačilo po predračunu: Po prejetem oddanem naročilu oblikujemo ponudbo oz. predračun katerega vam naknadno  pošljemo na vaš e-naslov z vsemi potrebnimi podatki. Po prejetem nakazilu na naš TRR vam naročeno odpošljemo na vaš naslov v roku 1-3 dni. (plačilo do 12h ponavadi še isti dan). Plačilo lahko izvedete preko svoje spletne banke ali pa na vseh bankah ali poštah po Sloveniji (plačilo preko univerzalnega plačilnega naloga (UPN)).  V primeru, da plačila ne prejmemo v navedenem roku veljavnosti ponudbe, katera je navedena na ponudbi smatramo, da ste od naročila odstopili. Ponudba oz. predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven. Za lažjo in čim hitrejšo obdelavo vašega naročila je zaželjeno, da nam pošljete potrdilo o plačilu po elektronski pošti.

VRAČILO BLAGA

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga.

Kupec ima pravico, da kupljeno blago brez odškodnine vrne v 14. dneh po prejemu, ob tem pa Ropos.si ne prevzema stroškov, ki nastanejo pri vrnitvi kupljenega izdelka. O vračilu nas  pisno obvestite najpozneje v 14 dneh od prejetja blaga na elektronski naslov [vaš kontaktni email] ali po pošti. Izdelek lahko nato vrnete v največ 14 dneh po poslanem obvestilu. Vračilo ni mogoče, če je na kupljenem izdelku že bila odstranjena izvorna embalaža oziroma varnostni pečat ali je bil artikel že v uporabi. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. 

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega (npr. nakup in uporaba televizorja za čas nogometnega prvenstva ali nakup in uporaba fotoaparata za čas načrtovanega potovanja, ipd.), je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
 - pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
- pri pogodbah o dobavi računalniške opreme ali računalniških programov, če je kupec odprl varnostni pečat

Postopek zamenjave in vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.

Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Stvarna napaka:

Stvarna napaka je: (po zakonu o varstvu potrošnikov)

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

*Kupec nas mora obvestiti o morebitni napaki in natančno opisati napako in nam omogočiti, da izdelek tudi pregledamo. V kolikor napaka ni sporna vas obvestimo najkasneje v roku 8 dni.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket do kupca prišel fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije rešita reklamacijo in nadomestita poslani paket v čim kraješem možnem času.

Spletna trgovina Ropos.si (BINET Berta Šlibar s.p) hrani račune strank. Stranka lahko na svojo zahtevo dobi kopijo računa  (naroči po emailu ali telefonu).
 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Te bomo uporabljali izključno za izpolnjevanje postopka naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo.
 
Prijazno vas opozarjamo, da tudi sami skrbite na varnost svojih osebnih podatkov s primerno izbiro uporabniškega imena in gesla.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Pri Ropos.si se bomo trudili za zagotavljanje točnosti in pravilnosti podatkov, objavljenih na naših spletnih straneh. V primeru naknadne spremembe cene izdelka te bomo obvestili in ti omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.